Ga naar inhoud

Prim. slave boot?


Cortez

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!!

Kan ik een HD dat primarly slave is gebruiken als hoofd schijf (dus actief maken, station letter wijzigen in paragon partition manager). Dat zou ik willen omdat die HD niet alleen groter is maar ook betere prestaties zou leveren. Bv de 'Overdracht modus' voor de oude HD is UDMA2 (ATA33) maar bij de nieuwere HD is dat UDMA6 (ATA133) maar momenteel is de nieuwere schijf ook maar UDMA2. Zou dat veranderen als ik de nieuwere de hoofdschijf zou maken of zou alles hetzelfde blijven?

PS: Ik weet wel hoe ik dat allemaal moet doen, zou dus alleen willen weten of het een goed idee is of als het niets zou uitmaken. Bedankt!

edit: Als je je zou afvragen 'waarom zet hij die schijf niet gewoon als primarly master'. Dat komt omdat hij 40GB is (32GB=Max win98=FAT32). Dus omdat hij op slave moet staan om hem te limiteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.