Ga naar inhoud

Specifiek probleem ProAcc (Soliddata) dd.2008


Chris007

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

Ik zit met een redelijk specifiek probleem.

Voorheen werkte ik met ProAcc van Soliddata, inmiddels overgenomen door Exactsoftware, voor het houden van een aantal boekhoudingen.

Bij het archiveren van oude data (moet ook af en toe eens gebeuren) stootte ik op een aantal oude bestanden met een aantal boekjaren die dateren van 2003 tem 2008 van ProAcc met extensie '.df1'. Deze bestanden kan ik echter niet meer openen in ProAcc. Toch moet ik ze openkrijgen al is het maar om vast te stellen dat naar de prullenbak verbannen mogen worden en dat het niet om kritieke gegevens gaat.

De originele installatie CD-rom heb ik nog (ook al werk ik al enige tijd niet meer met ProAcc) met daarop basisversie 2.21. Na installatie krijg ik hiermee de bestanden echter niet open omdat deze laatst geopend werden onder versie 2.28 build 005. Om deze bestanden te kunnen openen in ProAcc moet ik de geïnstalleerde versie 2.21 dus gaan upgraden naar 2.28 build 005 anders krijg ik die niet open. Daar zit nu echter het probleem: ik heb nog diverse updates staan maar deze gaan van 2.24 maar tot 2.26 build 001. De latere versies van de updates ben ik blijkbaar bij eerdere archiveerbeurten kwijtgespeeld.

Kan iemand mij aan de update-bestanden helpen van versie 2.28 build 005 voor ProAcc zoals ze vroeger (tot de overname door Exact in 2008) aangeboden werden op hun site solid.it Deze bestaan telkens uit het updatebestand 'update 2.xx' en een 'dotnetfx_nl'-bestand en een reeks pdf'en met de releasenotes.

mvg en dank,

Chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.