Ga naar inhoud

muis en internet werkt niet meer na vastlopen spel


Dollydotteke

Aanbevolen berichten

gisteren was mijne man het spel battlefield aan het spelen , en tijdens het spel liep de gehele computer vast

na het heropstarten blijkt dat de muis het niet meer doet en gene verbinding maakt met het internet

hij heeft er xfire opstaan voor z'n spellen en je ziet dat die telkens opnieuw probeerd verbinding te zoeken

als je dan bv ctrl + alt + del duwt staat er wel niets op

er is al eventjes wat problemen met de computer wat betreft bv liedjes afspelen op youtube

(als je zelf wat aanklikte viel de pc uit en kreeg je blauw scherm dat hij controle doet)

maar als je gewoon de afspeellijst aanklikte deed hij het allemaal

iemand een ideetje hoe we dit kunnen oplossen?

dank u vriendelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dollydotteke,

1/ Uit jouw omschrijving kan ik enkel opmaken dat dit eerder naar een ernstig probleem neigt. Liep de computer tijdens het spel ook vast via een blauw scherm of blokkeerde gewoon alles?

2/ Laten we eerst de eenvoudige dingen proberen. Heb je al eens je router opnieuw opgestart? Trek de stroomkabel uit en wacht ongeveer 30 seconden alvorens deze opnieuw in te schakelen.

Trek de kabel van de muis uit en steek die er opnieuw in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo , men man heeft er al wat naar gekeken en het probleem is dat d emuis totaal niet erkend word , staat ook geen stuurprogramma , als ik mijn muis erin steek , eentje via usb ,en ook geprobeerd met zo'n stekkertje op de usb voor om te zetten naar het groene fishke , er is al terug internet. blijkbaar blokkeerde de firewall van windows dat

vroeger had ik er karspersky als beveiliging opstaan ,sinds kort heb ik microsoft essentieel opgezet

door het vastlopen en het opnieuw opstarten staat microsoft essentieel er niet meer op maar staan er terug bestanden op van karspersky

het probleem dat zich afspeelt bij het afspelen van liedjes op youtube heb ik nog niet kunnen testen

het eerste wat ik wil in orde wil krijgen is die muis , want jeetje wat is dat lastig om via toetsenbord te werken , zodat ik op zen minste dien firewall even volledig kan afzetten want tijdens heropstart springt dien telkens terug aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te horen dat jouw probleem met de internetverbinding al is opgelost! :top:

Ga naar start - configuratiescherm - hardware en geluiden - apparaatbeheer. Staat naast een van de usb-controllers een geel driehoekje of uitroepteken?

Als je een geel driehoekje of uitroepteken vindt hoef je onderstaande procedure enkel te doen voor die betreffende poort. Anders voer je onderstaande procedure voor alle poorten uit.

Open het gedeelte van de usb-controllers

Klik de onderste aan met de rechter muisknop en kies voor installatie ongedaan maken.

Herhaal dit voor alle usb controllers.

Sluit het apparaatbeheer af en herstart de pc.

De usb drivers zullen opnieuw geinstalleerd worden en de poorten worden geinitialiseerd.

Hopelijk kan je hier wat aan uit zonder muis, anders horen we het wel. Alvast succes! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

op het onderste staat nieuw apparaat toevoegen , en daarboven samengesteld usb apparaat , maar ik kan niet op instalatie ongedaan maken aangezien mijn muis niet werkt en ik dus niet op de rechtste muisknop kan klikken , hoe doe ik dit dan

als ik naar eigenschappen van de muis ga kijken staat er bij locatie's 0 , het stuurpragramma is beschadigd of ontbreekt code 39

en als ik de hardware opnieuw laat zoeken krijg ik dien gele bol met uitroepteken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de op onderstaande afbeelding aangeduide toets kan je hetzelfde bekomen als een rechts klik met je muis.

post-30057-1417704744,4114_thumb.jpg

Ga naar het apparaat waar je de waarschuwing krijgt. Gebruik bovenstaande toets om installatie ongedaan maken te selecteren.

Herstart je computer

Is je probleem nog niet van de baan? Welk type muis gebruik je (merk, model). Kreeg je een cd bij de aankoop van je muis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

eris ene probleem , mijn toetsenbord steekt er via usb in , dit is zo'n logitec toestenbord en van zodra ik de tweede van vanonder probeer te verwijderen , werkt mijn toetsenbord dus niet meer waardoor en nog twee overblijven , als dan d epc heropstart geeft die de melding dat de nieuwe hardware mogelijk niet goed werkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt toch enkel de procedure uitgevoerd bij de toestellen waarbij een waarschuwing/uitroepteken stond?

Voer de procedure uit bericht 4 enkel uit bij de toestellen waar je een waarschuwing of probleem mee ondervindt.

Probeer eens als je muis werkt in een andere usb-poort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.