Ga naar inhoud

dual boot


Wim Zadel

Aanbevolen berichten

Ik heb een dual-boot systeem. Ik werk voornamelijk met XP maar om W7 te leren kennen heb ik deze OS op een aparte partitie gezet .

Ik ontvang mijn e-mails via Outlook Express maar het valt mij op, dat ALLE inkomende post ook opent in hotmail (Windows Live) Als ik er even niet aan denk om Windows7 te openen, dan staan er honderden e-mails in dat hotmail. Hoe kan ik dat voorkomen?

vriendelijke groeten,

Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Wim,

als je in Windows Live Mail , links van het menu item "Start" klikt, dan zie je daar de optie "Opties" en daarin kan je kiezen voor Mail.

Selecteer nu de tab "Algemeen" en haal de vinkjes weg bij: "Berichten verzenden en ontvangen bij het opstarten, en bij "Elke 1 minuten op nieuwe berichten controleren.

Ik heb zelf wel geen Hotmail account (en dus niet ingeschakeld), maar ik vermoed dat bovenstaande zal voorkomen dat er nog

Beerke10

Vul je systeemgegevens in bij je profiel, zo kunnen we je beter, sneller en gerichter helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.