Ga naar inhoud

Mijn PC start niet meer op.


hopper

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal.

Nu het uitzetten van mijn PC, start hij niet meer op.

Wel laat hij even het opstartscherm te zien, en wat er in mijn PC zit. (gebeurt niet altijd, meestal blijft het scherm zwart)

Dan krijg ik het witte streepje te zien. maar dat zie ik een uur als ik hem aan laat staan.

Af en toe blijft hij helemaal hangen, krijg ik niet eens het opstartscherm te zien voor op DEL te drukken en op F12 BOOT knop.

Als ik daar in komt na veel keer opnieuw op te starten op F12 te drukken, dan geeft ie wel aan druk op een toets om de cd of dvd te installeren, dan doe ik dat, maar dan gaat hij niet verder. Al laat ik dan de PC een uur aanstaan.

Na vele keren, opstarten, zag ik staan, windows starten, maar na een uur nog steeds niets.

Nu zag ik weer wel na vele keren opnieuw opstarten, windows herstellen, maar daar blijft hij ook op staan.

Alles al los gehaald van het moederbord, baterij verwijderd.

Harde schijf los gehaald, een andere erin gedaan, dan zegt ie geen besturings systeem druk op CTRL ALT DEL.

Doe ik dat, DVD erin, na vele keren opstarten kom ik dan bij F12 BOOT blauw scherm neem ik de keuze DVD ROM, dan druk een toest............maardan als ik hem 2 uur aan laat staan gebeurt er nog niets.

Het is een ACER ASPIRE M5640.

Bedankt alvast.

Sjaak

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.