Ga naar inhoud

probleem Dlink DIR 615


Gast crombes

Aanbevolen berichten

Hallo newbie in town

ik heb een vreemd probleem, ik heb probleemloos mijn wireless netwerk kunnen installeren maar ik heb sedert kort een raar probleem

om de 5 minuutjes valt het netwerk eventjes uit (1 A 2 seconden) en herstelt dan zichzelf dit is natuurlijk ambetant zou iemand een idee hebben wat het probleem zou kunnen zijn ?

PS :ik krijg ook de foutmelding windows was unable to log you on to the wireless network crombes (krijg ik reeds van het begin maar ik kon zonder probleem surfen)

ik heb een laptop met windows XP

Link naar reactie
Delen op andere sites

het signaal van een draadloos netwerk valt jammer genoeg in het frequentiegebied van vele toestellen in het huishouden (afstandsbedieningen, microwave, ....). Als je signaal op regelmatige basis wegvalt, moet je eens rond zkijken of er nieuwe apparaten aangschaft zijn of als er een toestel op regelamatige ogenblikken een signaal uitzendt (vb basisstation en aan telefoontoestel).

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.