Ga naar inhoud

pc en tv aansluiten


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik kan mijn pc aansluiten op tv met een scartkabel en heb mooi beeld.

Maar het is wel zwart-wit beeld + ik heb geen geluid ook al zij de kabels aan de tv aangesloten (rood-geel). Ik zie dat ik wel het programma NVIDIA control panel heb, kan dit daar bij helpen of wat kan ik nog doen? Ik vind bij de uitleg van de tv niets terug maar zie wel dat ik een pc kan aansluiten.

Alvast bedankt:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooi zwartwit beeld herken ik qua probleem, en er zijn meerdere dingen waaraan het kan liggen;

- je moet uitsturen in Pal en niet in ntsc, daar kan je tv normaal niets mee aanvangen

- het wordt juist afgeraden om met een scart-blokje te werken, aangezien sommige van die blokjes (weet de reden ook niet) niet degelijk doorgeven

Vertrekt er op je pc eigenlijk een scart, of vertrek je op je pc van s-video? Ik vind het namelijk vreemd dat je voor geluid rood-geel vernoemt; geluid is namelijk rood-wit en je beeld zit op geel als je via 3 cinch kabels werkt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.