Ga naar inhoud

Grote FPS problemen tijdens gaming....HELP AUB

kennycus

Aanbevolen berichten

Hallo mensen, ik heb een tijdje een gigantisch probleem met het spelen van de game World of Warcraft.

Ik zal mijn probleem even nader toelichten.

Zodra het ergens niet zo ''crowded'' is heb ik een normale MS en ook een redelijke 50 a 60 Fps. En dat is dan wel redelijk normaal. Zodra er iets meer personen bij komen dropt mijn Fps lichtjes tot een 30 maybe...wat nog wel te doen is. Zodra ik een 3v3 doe begint de ellende eigelijk...je zit met 6 personen in een kleine map...dingen te doen..en dan word het opeens te veel gewoon. Wat ik erbij moet zeggen is dat ik dit probleem nog NOOIT eerder heb gehad en het is als maar erger geworden. Ik heb gewoon TE veel forums gelezen en vanalles geprobeerd...drivers updaten..(werd erger dus teruggeet naar oude)...cache/interface/WTF verwijderen...(gedaan..werkt niet)..game opnieuw installed( geen effect). En ik begin hopeloos te worden. Ik speel op een Laptop van 2 jaar oud. Een Asus Intel core i7 3Ghz. Ati Radeon HD 5730 VRAM 1GB. Naar mijn idee moet ik niet zulke problemen hebben als het een beetje crowded is ofzo...niet al na 2 jaar met deze laptop. Ik was zelf aan het denken dat het te maken kan hebben met de het abbonement dan van Ziggo aangezien ik het laagste pakket internet heb..die 5Mbit/s. Maar ik moet dit gewoon bevestigd hebben om die overstap even te maken...Alle hulp is welkom...de gene die mij helpt zal ik voor eeuwig dankbaar zijn:D...mvg Kenneth

aangepast door kennycus
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.