Ga naar inhoud

hoe vista verwijderen?


Gast zero

Aanbevolen berichten

ik heb per ongeluk windows vista op een partitie geinstalleerd waar windows xp staat nu kan ik nietmeer in xp en vanuit vista kan ik niet formateren

vraag: hoe kan ik vista nu verwijderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

heb je bij de installatie van vista alles laten wissen of heb je een upgrade uitgevoerd

wanneer je een upgrade deed kan je de bestanden (documenten enzo) terugvinden op je schijf

wanneer alles gewist dus niet en begin je best opnieuw, (cd van xp insteken, via cd opstarten, partitie selecteren en xp installen)

en wat lukt er juist nu niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen helaas

de enige manier is setup starten van xp en dan zal hij je harde schijf wissen

als je dus nog belangrijke dingen hebt staat, ga dan in vista en maak er een backup van en dan installeer je windows xp

wat was de reden dat je terugkeerd naar xp?

grtz karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je bij de installatie van vista alles laten wissen of heb je een upgrade uitgevoerd

wanneer je een upgrade deed kan je de bestanden (documenten enzo) terugvinden op je schijf

wanneer alles gewist dus niet en begin je best opnieuw, (cd van xp insteken, via cd opstarten, partitie selecteren en xp installen)

en wat lukt er juist nu niet?

Wat ik dus bedoelde.... EN keb vista ook al eens over XP geinstaleerd, en Xp wordt dan gewoon in een in niewe map gepropt, mert de naam "Windows Old". een week erachter, ebbek XP er weer op gezet, door te booten van de XP cd en alles te wissen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.