Ga naar inhoud

Outlook Express - Doorsturen ontvangen mails


Aanbevolen berichten

Geachte,

Een vriend stuurt mij regelmatig bestanden door die hijzelf mocht ontvangen.

Wat er zich voordoet is, dat ik desbetreffende mail telkens meer dan 50 maal ontvang in mijn mailbox en bovendien kan de bijlage niet geopend worden.

Ik heb hem hierop attent gemaakt en hij kreeg na andere bestemmelingen dienaangaande geraadpleegd te hebben, dezelfde reactie (maar, helaas, zij meldden hem dit niet en wisten gewoon zijn mail).

Verder werkt zijn Outlook Express bevredigend. Het feit doet zich enkel voor bij het doorsturen van mails.

Ik heb getracht dit euvel te verhelpen, maar vruchteloos en dit

niettegenstaande het feit dat ik toch heel wat ervaring heb.

Trouwens het is de eerste maal dat ik dit probleem tegenkom.

Ten einde raad, richt ik mij tot u, des te meer dat zijn leverancier van de nieuwe pc niet reageert, evenmin als Telenet, zijn provider.

Ik hoop dat u mij (hem) zal kunnen helpen en u bij voorbaat dankend, verblijf ik,

mvg.

Loprakso.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunt misschien al eens één ding proberen, zen mail account verwijderen, pc terug opstarten en account terug erin zetten, zie wel dat ge eerst een backup neemt van zen mails en adresboek als dit nodig is voor hem. indien het euvel zich nog voordoet effe zijn windows versie, outlook express versie en merk, type pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.