Ga naar inhoud

Webcam


Gast aer0101

Aanbevolen berichten

Beste,

Mijn webcam van mijn laptop (Packard bell easynote SB85) gaat niet meer.

Het is een geïntegreerde webcam.

Drivers heb ik niet van de pc.

Op msn geeft hij aan dat er een webcam is maar als ik die wil aanleggen komt er het volgende op: Het gesprek kan niet worden gestart omdat de camera al in gebruik is of niet is aangesloten. Zorg ervoor dat de camera beschikbaar is en probeer het opnieuw.

da komt dr op

ALvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoho niet te snel van stapel lopen mannen, voor men zo'n zaken ook maar kan aanmelden ter reparatie is de winkel eerst verplicht, ja verplicht de pc na te zien en desnoods eerts te remasteren om dan te zien of het niet opgelost is, want een toestel opsturen en zei remastern dat ding en het werkt heb je 150 Euro aan uw broek voor niks. Dus effe die oude driver eraf doen en opnieuw installeren en dan zien we wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Webcam werkt ook niet . alle ja al mijn USB poorten werken niet, ze herkennen mijn apparaten niet. Ik heb mijn pc zonet geformateerd en dan zal waarschijnlijk de oorzaak zijn. mijn geluid werkte toen ook niet maar dat heb ik zelf kunnen oplossen door juiste drivers af te halen. maar voor mijn USB-poorten weet ik niet hoe ik daar aan moet beginnen!!!

Ik Hoop dat jullie mij kunnen helpen

Alvast Bedank

Link naar reactie
Delen op andere sites

als me met windows XP werkt moet je er service pack 2 op installeren, daarna werken je usb poorten normaal gezien direct.

Anders (na installatie van SP2) even naar configuratiescherm - systeembeheer - computerbeheer - apparaatbeheer & daar als er usb controllers met een geel vraagteken staan die laten installeren. Je zal zelf geen drivers moeten opgeven, die heeft hij na het installeren van SP2 direct zelf te pakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.