Ga naar inhoud

recovery cd vista home premium


tomme

Aanbevolen berichten

ik heb een laptop van het merk Hp pavillion dv9000,

maar geen recovery cd, dus ik wou er 1 maken, en zocht op op internet hoe je dat moest doen. normaal moet je dat in het begin doen maar de winkel waar ik deze laptop kocht heeft dat allemaal geinstalleerd, maar ze zeide da ik zelf 1 moest maken

op deze site heb ik al de stappen gevolgd

Creating a Windows Vista Recovery CD | Microsoft Windows | TechRepublic.com

uiteindelijk werkt alles tot juist na het invoeren van de licentiecode, dan geeft het een fout omdat er geen files bevat zogezegt,

uiteindelijk heb ik het via vista zelf het programma gevonde, recoverymanager, maar dit geeft de fout dat er al 1 is gemaakt, maar dat kan niet demijne zijn want dat kan toch niet weten dat het via deze pc gedownload heb?

ik wil dus mijn pc formatteren want hij slaagt veel vast, wat moet ik nu doen??

allesinds al naar die winkel bellen want dat kan niet anders da die da al hebbe,

tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

of vista dit bijhoud ergens weet ik niet zal het nog moeten uitpluizen, wat betreft de recovery, deze formateerd uw hd als je destructief systeem herstel neemt, hij doet zelfs beide partities weg, zowel die van windows als de recovery partitie om ze dan vervolgens terug aan te maken zoals em uit de winkel kwam. effe ter info, recovery medias worden op vraag van onze klanten wel aangemaakt voor hun, maar ook enkel op verzoen en anders ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.