Ga naar inhoud

msn reageert na 5 min niet


tomme

Aanbevolen berichten

op mijn laptop staat vista home premium, msn loopt na 5 min, of even babbelen, vast en reageert niet meer! ligt dit dan aan vista??

wat kan ik het beste doen, ik had de nieuwe msn, live 8.0 ofzoiets

zijn er nog mensen die zoveel problemen hebbn met vista, of ben ik de enige, ik krijg er zelfs geen xp op of kan vista neit formatteren

tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

xp kan je zeker op die pc installeren, enige wat misschien een zoekwerk zal zijn zijn de drivers ervoor te vinden, formateren kan ook, probeer eerst eens msn te verwijderen en terug te installeren, ik heb althans deze problemen nog niet gehoord over vista en msn maar ja kan altijd, misschien weten andere collega's hier meer over. voor xp op uw pc geef eens door welk merk en type van pc je hebt zal ik eens zien of het mogelijk is om de drivers te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke heb nog niet zolang geleden een 9000 serie voorzien van alle drivers voor xp dus daar geen probleem, ik heb ze allemaal op de site van hp gevonden, wel effe op engelse 9000 series zoeken, blijkbaar hebben ze voor onze engelse people meer drivers ter beschikking gesteld maar het werkt en ene driver is ene driver hoor gelijk welke taal. eerts uw hd formateren en dan zal je perfect uw xp kunnen installeren, het zit em in die vista installatie die een zogezegde downgrade niet toelaat, download deze bootcd en formateer uw hd via deze cd, ja kan em hier afhalen, Pc helpforum - Downloads - UltimateBootCD

Link naar reactie
Delen op andere sites

en via deze cd kun je dan ook bv vista formatteren en het terug eropzette? gaat da dan ook via deze cd?

of moet ik mijn recovery cd gebruiken, want daar heb k dus problemen mee dat als ik mijn pc met de recovery cd opnieuw opstart, krijg ik dat menu, maar als ik vista install druk vindt hij geen file's, dus als ik men pc formateer, en da dan ni werkt zit ik wel met de gebakken peren...

tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.