Ga naar inhoud

excel in word voegen?


ironny

Aanbevolen berichten

word & excell's kan je normaal vrij serieus verkleinen door ze te zippen of te rarren. .zip heeft het voordeel dat windows die uit kan pakken, dus als degene die de file ontvangt windows heeft (grote kans, en anders kunnen ze zelf wel met een zip overweg) dan kan hij dat probleemloos openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij moet dan 2x klikken in plaats van 1 keer.

Als het voor klanten is zou ik eerder overwegen (als ze tenminste niets moeten kunnen aanpassen?) om het in PDF door te sturen. Dan kunnen ze niets wijzigen, is het klein (zolang er maar niet te veel foto's in staan, want die comprimeert hij niet zo echt sterk), komt het professioneel over & PDF is leesbaar op elk besturingssysteem...

Download & installeer CutePDF vanaf deze site; CutePDF - Create PDF for free, Free PDF Utilities, Edit PDF easily;.

Dat installeer je gewoon, en dat programma'tje doet een printer na. Als jouw word dan open staat dan print je die gewoon af (let wel ff op dat je die cutepdf printer pakt ipv je gewone printer) en je kan dan de .pdf ergens opslaan waar je het wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor je antwoord. helaas is een pdf versturen geen optie. ik moet wellicht 100 documentjes per dag gaan versturen en het gaat echt om snelheid.

K ben er nog niet uit hoe ik het best kan aanpakken.

Kijk ik heb voor de klant in excel lijsten ontworpen die ik middels validatie snel kan aankiezen. echter voor het zich vind ik het netter een word doc te sturen dan een excel doc vandaar dat ik kies voor deze optie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.