Ga naar inhoud

Toetsenbord kapot?


Gast xLincy

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb mijn packard bell laptop nu iets meer dan een maand.. maar nu sinds gisteren werkt mijn toetsenbord niet meer. Alleen deze toetsen werken nog : a t u p m j f w x b en de spatie. alle anderen werken niet meer. ik had gisteren wel even mijn toetsenbord afgekuist en waarschijnlijk te hard op alle knoppen gedrukt. ik heb systeemherstel gedaan en mijn mijn laptop is er nu nog erger aantoe. hij sluit vanzelf af,opend vanzelf progammas, en ik kan geen andere gebruikers meer aanklikken om te gebruiken. ik kan wel het toetsenbord van het beeldscherm gebruiken maar handig is het niet. ik snap er helemaal niks meer van.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk veroorzaakt het klavier de vreemde verschijnselen ... Zoals sommige toetsen niet werken, kunnen andere blijven "plakken" of nu en dan valse contacten geven.

Had je al problemen met het klavier voordat je het hebt gereinigd ? In principe is de laptop nog onder garantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee,nooit eerder gebeurt. maar ik bedoelde dat ik hem iets meer dan een jaar heb. de k word nu soms een enterknop maar dat doet hij dan 100 keer. zelfs mijn muispad doet redelijk raar. ook als ik bv internet open verschijnt het 20 keer op mijn scherm en kan ik niks meer in de adres balk typen want dan gaat hy flikkeren. probleem oplossen heb ik ook al gedaan maar veranderde niks. al geprobeert om op veilige modus te starten maar ik kan geen enkele toets gebruiken dus daar kan ik ook niet op klikken. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.