Ga naar inhoud

Adobe flash player foutmelding


Robin37

Aanbevolen berichten

Krijg met regelmaat de melding dat ik een Adobe Flash Player moet installeren om filmpjes van Youtube

te kunnen bekijken. Nu heb ik dat gedaan, maar wordt de installatie van de Flash Player niet voltooid om

dat de installatiebalk aangeeft niet verder te kunnen installeren omdat ik de toepassing Internet Explorer moet afsluiten. Het probleem is dat ik Internet Explorer heb afgesloten en hij nog deze melding blijft geven.

Overigens betreft het Internet Explorer 64 bits. Wie weet de oplossing?

Alvast bedankt als je me uit de brand kan helpen.

Groet,Robin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Robin37,

Ik neem aan dat u de flash player via de browser wilt installeren,ik heb dit probleem ook al eens gehad.

Probeer via Adobe - Adobe Flash Player installeren (klik) om de flash player te downloaden EN klik hierbij op "bestand opslaan",niet op uitvoeren .Start de pc opnieuw op. Hierna gaat u meteen naar de map waarin de download is opgeslagen,en opent u het exe bestand,volg nu de installatiestappen en normaal zou het nu moeten werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.