Ga naar inhoud

gestreept beeld


tibzie

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb overlaatst weer een aantal filmpjes gemaakt en ben ze nu aan het monteren maar nu heb ik opgemerkt dat het beeld redelijk gestreept is als je de film gewoon afspeelt valt het redelijk neig op en eenmaal je er beelden probeert uit te halen zieje zeer duidelijk de horizontale streepen.

Mvg,

Tibzie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

hey,

is dat alleen met het afspelen van je gemonteerde films?

ik vermoed op het eerste zicht een configuratiefout is van je monitor!!

heb je al een andere monitor aangekoppelt aan je pc ?

het kan ook zijn dat je videokaart stuk is maar als dit gebeuren alleen gebeurt met het afspelen van films denk ik niet dat dit het probleem is. het kan ook zijn dat de connectie van je videokaart met je monitor niet gaat!! daarom vroeg ik me af of je al een extern scherm had aangekoppeld!! neem anders is een screenshot van je gestreept schermpje. maar het is niet altijd zo ingewikkeld hoor het kan even goed aan je kabels liggen. ik volg je probleem gaarg tot aan de voet op!! heb ik je geholpen vergeet de bedankknop niet!! mvg van bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.