Ga naar inhoud

[OPGELOST] Cursor verspringt steeds


Gast elleinaD

Aanbevolen berichten

Gast elleinaD

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn cursor. Wanneer ik type (in excel, word of op internet, maakt niet uit) dan verspringt mijn cursor om de 5 seconden naar een plek in de tekst waar ik 'm niet wil hebben. Het vervelende is dat de tekst die ik type verder gaat op de plek waar de cursor naartoe versprongen is. Heel irritant!

Mijn notebook is net nieuw: Acer Aspire 5715Z. En het probleem is er vanaf het begin.

Herkent iemand dit probleem en weet je hoe ik het kan oplossen?

groet Danielle

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste danielle.

dit lijkt me een standaard probleempje.

leegt u tijdens het typen eens een onderzetter (of iets anders dat de muis bedenkt) over de "muis" die in de laptop zit.

probeer dan nog eens iets te typen.

ik denk namelijk dat u (zonder het te merken) telkens op de muis drukt en deze hierdoor verspringt.

laat het even weten of dit het probleem is, of dat het hierna nog steeds voorkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast elleinaD

beste Yannick,

Hartelijk dank voor je bericht!! Dit was inderdaad het geval, als ik de muis afdek is het probleem verholpen.

Tis wat, zo'n overgevoelige muis :-)

groet Danielle

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, ik dacht al dat dit het zou zijn.

had er in het begin zelf ook last van haha.

u kunt proberen te typen door uw handen wat meer via de zijkant op het toetsenbord te laten komen, of uw laptop wat lager zetten zodat u van bovenaf kan typen ;)

blij in iedergeval dat dit probleempje weer opgelost is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.