Ga naar inhoud

Geforce 8400 GS probleem


Gast capronicus

Aanbevolen berichten

Gast capronicus

een echt probleem zouk et niet noemen, maar kvind et toch irritant, het zit nu zo dat de kaart normaal 256mb heeft er staat hiervan nx op de verpakking maar de bijgeleverde software en eigenlijk iedere andere site zegt en bij het opstarten komt ook 256 te staan.:)

MAAR: nvidia software zegt nu plots dat er 512mb geheugen op dat kartje staat, ook volgens het systeem staat hier 512 op en zelfs systemrequirementslab zegt dat ik 512mb op de 8400Gs heb staan :s.

het stoort mij niet echt maar kzou toch graag willen weten wat hier de oorzaak van is :tongue: (persoonlijk dacht ik aan turbocache)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als er turbocache op die kaart zit (meeste 8400GS'en hebben geen turbocache mogelijkheden) dan ligt het gewoon daaraan.

Op zich vrij jammer, aangezien je daardoor 256meg ram verliest die totaal niet nuttig gebruikt kan worden (8400GS is te zwak om meer dan 256 meg te gebruiken, en intern ramgeheugen is te zwak om mooie grafische beelden op je scherm te toveren)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.