Ga naar inhoud

dvd/cd speler/brander


mmjm

Aanbevolen berichten

Hallo,

Wij hebben een Acer Nootbook gekocht. Aspire 7720z met Windows Vista Home Premium erop.

Nu heb ik er Office 2007 bijgekocht en wilde deze gaan installeren. Hij start alleen niet automatisch op. De instellingen staan wel goed om automatisch te starten en ook de speler hoor je draaien. Alleen verwacht je dan het opstartscherm en dat komt er niet. Naar Acer gebeld en ik moest een 'chipset' downloaden via hun site. Ook gedaan, maar ben ook maar een leek en weet nu niet hoe verder want het probleem is er nog steeds. Het lijkt of er na de instelling automatisch opstarten iets mist of ontbreekt om iets in beeld te krijgen. Verder zie ik bij apparaatbeheer dat de drive goed werkt.

Kunnen jullie me misschien verder helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

het kan soms gebeuren dat hij niet automatisch wil opstarten, daar moet je je op zich niet al te veel van aan trekken

Start - Deze computer - rechtermuisklik op de DVDdrive en dan verkennen.

Daar moet je normaal een setup-bestand tegenkomen, dubbelklikken erop & hij zal wel beginnen. Anders gewoon dubbelklikken op het autorun bestand dat er op staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.