Ga naar inhoud

videokaart


jaap136

Aanbevolen berichten

hallo ik heb een klein probleem met mijn videokaart want als ik battlefield 3 speel zie ik het gras zwart in plaats van mooi groen terwijl ik op youtube kijk naar mijn videokaart is het gras en zand wel goed.

acer aspire x5950 (kleine upgrade van ram 8 gb)

mijn videokaart = ati radeon hd 5570

wie kan mij helpen met dit probleem dankje->

post-33984-1417704938,9786_thumb.jpg

aangepast door jaap136
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi jaap136,

Kan je eens volgende doen,

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ken deze update die heb ik al een keer geprobeerd maar die werkt niet hij verandert mijn instellingen veranderen en kom niet meer in de catalyst programma om dingen te wijzigen en mijn beeldvergroot zichzelf maar dat had ik verandert maar ik had elke keer problemen met deze update dus ik deed 3x systeemherstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi jaap136,

Dat de update wat wijzigingen met zich meebrengt is normaal. Normaal gesproken kan je dan alles opnieuw instellen zoals jij dat wenst via de schermresolutie. Heb je geprobeerd het spel te spelen na de update?

Mocht de driver raar doen bij het installeren kan je eerst de huidige driver helemaal verwijderen alvorens de nieuwe te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb het battlefield 3 gespeeld na een wijziging van de resolutie maar nog steeds het zelfde probleem.

ik heb alles 1 voor 1 geinstalleerd via aangepaste optie het ligt aan de catalyst control center want na dat ik die geinstalleerd had deed die het niet meer.

maar ook beeldschermstuurprogramma doet dan raar (het beeld vergroot zich helemaal maar dat kan ik terug zetten in normaal)

ik zal het proberen eerst verwijderen dan installeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.