Ga naar inhoud

2-de laag verkleinen met foto


Gast verpoorte

Aanbevolen berichten

Gast verpoorte

Hallo,ik ben bezig met ArcSoft PhotoStudio.

Nu is mijn vraag,ik heb een achtergrond vastgesteld als eerste laag en zou daarop een foto willen kleven als tweede laag.Als ik die foto uitsnij met magnetische lasso ,en op de eerste laag kleef,dan is die foto te groot.Als ik de tweede laag verklein en dan terug de eerste laag opendoe leiken ze allebij verkleind.Hoe kan ik enkel de tweede laag verkleinen waarbij de eerste laag even groot blijf en dat mijn tweede lag mooi past op de eerst.Alvast bdankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ken arcSoft PhotoStudio niet, maar bij de meeste programma's die met layers werken moet je in de "layer editor" (waar je je layers ziet staan & kan selecteren / deselecteren) de achtergrondlaag ofwel fixen / hiden, en dan je bewerkingen uitvoeren op die tweede laag. Als je daarna die achtergrondlaag terug zichtbaar maakt, dan zou die onaangepast moeten gebleven zijn.

Ik hoop dat je er iets mee bent. Het is wel niet specifiek op jouw programma gericht, maar ik vrees dat er anders misschien geen respons komt (arcsoft photostudio is nu niet direct een zeer wijd verspreid programma).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.