Ga naar inhoud

[OPGELOST] Garagetv.be


dj_ke

Aanbevolen berichten

Hey ik heb onlangs een filmpje van mijn broer naar Garage TV - Video filmpjes opladen en delen met anderen geupload, maar er is iets mis gegaan tijdens het uploaden, denk ik. Ik heb het filmpje volledig gemonteerd met Arcsoft Showbiz. Ik heb het dan in een avi-bestand opgeslagen. Ik heb dat filmpje daarna nog eens bekeken en dat was goed.

Het filmpje was 236MB groot. Het heeft dan ook even geduurd eer dat het online stond. Als het geupload was wou ik het bekijken. Het filmpje speelde normaal, alleen waren de kleuren verkeerd!! het blauw is groen, en het groen is paars. Ik heb het op verschillende PC's bekeken en het is overal hetzelfde.

Ik heb al een mailtje gestuurd naar GarageTV.be, maar tot hier toe, nog geen reactie. Weet iemand raad??

Alvast Bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een filmpje van 236 is redelijk (om niet te zeggen zeer) groot.

En waarschijnlijk om het downloaden te versnellen, zijn de kleuren veranderd.

Je kan proberen om je filmpje te converteren naar een . wmv bestand (windows movie video) aangezien dit een klein formaat is voor filmpjes en voor op garage tv moet de kwaliteit niet super zijn aangezien het meestal in een klein scherm wordt bekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

[/url]Multimedia - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.