Ga naar inhoud

advies game pc kopen


Aanbevolen berichten

Het is een mooi systeem , juist de videokaart , dat is niet egt mijn ding .. En aangezien je op dit gamet zal je niet alle games op ultra kunnen draaien. Je krijgt maar 1GB HD met deze kaart en dat lijkt me echt wat weinig , als je wil kan ik je nog eens een systeem maken , dat goedkoper is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanwege aankoop laptop , en geen tijd meer om te gamen zet ik mijn High End Game&Multimedia systeem te koop.

Dit systeem is zelf gebouwd met allemaal top hardware !! 2jaar oud en zeer goed onderhouden omdat ik zelf nogal een freak ben op het vlak van pc..

case : SilverStone RAVEN2 met open window voorzien van 3x18cm fans onder en 1x "Noctua" fan boven , blue leds bij ingebouwd..

CPU: I7 860..4cores en 8threats aan 2.8ghz, max turbomudus tot 3,46GHz

MSI P55-GD65 moederbord

8GB CORSAIR XMS3 Dual channel geheugen van 1600Mhz (2x4GB)

Videokaart : ATI RADEON 5850HD ,kaart dat alle spellen zoals BF3 , skyrimm MW3 enz enz op hoogste setting afspeelt ! testen kan je altijd..

voeding : CORSAIR HX650W professional series.

CPU COOLER : THERMALRIGHT Venomous X voorzien van 2extra fans van het merk "NoiseBlocker"

harddisk : INTEL 80GB SSD + Western Digital Caviar Black 1TB

schrijf & lees media : BlueRay van merk Samsung.. Net nieuw geplaatst!

BD-R Lezen 8x (36 Mbit/s)

BD-R 8x (36 Mbit/s)

BD-RE Lezen 8x (36 Mbit/s)

BD-Hybrid Lezen 6x (27 Mbit/s)

DVD+R Schrijven 16x (21,6 Mbit/s)

DVD+R Lezen 16x (21,6 Mbit/s)

DVD-R Schrijven 16x (22,6 Mbit/s)

DVD-R Lezen 16x (21,6 Mbit/s)

scherm : ACER P225HQL FullHD 16:9ratio LED scherm van 22inch

logitech G110 gaming toetsenbord .

prijs : 1100euro inclusief scherm en toetsenbord , 1000euro zonder scherm en toetsenbord..

---------- Post toegevoegd om 11:35 ---------- Vorige post was om 11:30 ----------

Dat is een advertentie op internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.