Ga naar inhoud

computer werkt niet meer


Reversed

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds gister heb ik eigenlijk al problemen met mijn computer, terwijl ik een malwarebytes scan aan het doen was viel mijn computer ineens uit en kreeg ik dit bericht:

- Loading Asus Express Gate

Daarna kreeg ik een scherm van mijn moederbord, maar uiteindelijk verdween dat scherm en kreeg ik dit bericht:

- Reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key

Daarna gebeurde er nog niks, wat ik ook deed. Dus heb ik mijn computer maar opnieuw opgestart, en toen deed hij het weer. Dus ik dacht dat het probleem verholpen was.

Maar nu heb ik het weer gekregen, en nu kan ik mijn computer nog wel opstarten, maar als ik bij het inlog gedeelte kom waar ik mijn wachtwoord in moet typen kan ik mijn muis en toetsenbord niet gebruiken, terwijl de lichtjes wel aan staan. Ik kan bijvoorbeeld ook mijn caps lock toets niet aanzetten, dan gaat er geen nieuw lampje branden.

De computer herstellen naar een eerder punt werkte niet.

En opstarten in veilige modus kon ook niet, toen kwam ik uit bij systeemherstel.

Heeft er iemand misschien een oplossing voor dit probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Resersed,

Welkom op het PCH!

Heb je een installatie cd van Windows ter beschikking? Anders kan je proberen je computer vanaf deze cd op te starten en van daaruit een systeemherstel uit te voeren of Windows opnieuw te installeren.

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, ik heb nu een probleem:

Heb de 'Herstelschijf Windows 7 64-bit', van het andere topic gedownload en gebrand.

Toen opstartherstel uitgevoerd, waren geen problemen.

Dus toen dacht ik, dan maar systeemherstel proberen. Dus ik dat helemaal gedaan, krijg ik op het laatst deze foutmelding:

Systeemherstel is niet voltooid. De systeembestanden en instellingen van de computer zijn niet gewijzigd.

Details:

Systeemherstel kan het bestand (D:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplorer.exe) niet uitpakken vanaf het herstelpunt. Er is tijdens Systeemherstel een onbekende fout opgetreden. (0x80070017)

Probeer het herstellen van het systeem met een ander herstelpunt opnieuw uit te voeren. Raadpleeg voor meer informatie Systeemherstel: veelgestelde vragen.

--------

En een ander herstelpunt werkt ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoi Reversed,

We zagen dat je eveneens hier om hulp vroeg. Omdat we denken dat het beter is je probleem stap voor stap op te lossen lijkt het ons beter als je eerst de tips opvolgt van het nationaalcomputerforum. Mocht je daar geen oplossing vinden horen we je hier graag terug en zullen we verder zoeken naar een oplossing.

We zouden het ten zeerste appreciëren mocht na een goede afloop ook hier even de discussie als opgelost markeren. Zo is het voor iedereen duidelijk :top:.

Met vriendelijk groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.