Ga naar inhoud

Probleem met forum


pieter

Aanbevolen berichten

Daarnet wou ik even surfen naar mijn forum en ik krijg een bericht dat ik een gebruikersnaam en wachtwoord wou intikken, een bericht dat ik anders nooit krijg. Ik weet niet welke gebruikersnaam ze bedoelen, dus momenteel kan ik niet op mijn forum. Nadat ik op annuleren heb geduwd, krijg ik een pagina met reclame te zien. Het probleem is gisteren begonnen, toen ik op dezelfde server e107 heb geupload. e107 Heb ik er ondertussen afgesmeten, maar het probleem is nog niet opgelost, ik kan er nog steeds niet op.

Wat is het probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarnet wou ik even surfen naar mijn forum en ik krijg een bericht dat ik een gebruikersnaam en wachtwoord wou intikken, een bericht dat ik anders nooit krijg. Ik weet niet welke gebruikersnaam ze bedoelen, dus momenteel kan ik niet op mijn forum. Nadat ik op annuleren heb geduwd, krijg ik een pagina met reclame te zien. Het probleem is gisteren begonnen, toen ik op dezelfde server e107 heb geupload. e107 Heb ik er ondertussen afgesmeten, maar het probleem is nog niet opgelost, ik kan er nog steeds niet op.

Wat is het probleem?

normaal is het de bedoeling om een structuur te hebben als ge met zo een systemen werkt zie voorbeeldje:

|httpdocs

|

|_e107 files

|

|_phpbb files :wink:

dus gewoon e107 in de main direcorty sleepen en phpbb in een mapje duwen :lol:

nu je forum werkt niemeer zo te zien mag je het opnieuw installeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is gewoon reclame van byethost omdat byethost de sit eniet kan tonen

er zijn mods geinstalleerd maar de server van byethost kon het niet aan daar heb ik mail van gekregen en nu is de site geblokkeerd

maar we zijn opzoek naar goede betaalbare hosting eventueel met domein inbegrepen (reseller)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.