Ga naar inhoud

simpel subforum jumpbox


Tom

Aanbevolen berichten

ik heb het bij mij daarstraks geïnstalleerd en werkt perfect

heb je die xtreme style mod ook geïnstalleerd? want dat moest denk ik wel

en anders moet je je install nog eens checken, dan zal daar wel een foutje inzitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

achzo, ik heb geen probleem, dus aan de mod zelf ligt het niet.

dus de jumpbox in het admin pannel is er niet

ik zou denk dat het aan admin/admin_forums.php, check nog eens goed duidelijk dat die inorde is, voor de rest ook het lang bestand, werkt je misschien met een vertaling ofzo?

er is ook 1 aanpassing in de database nodig, zal je waarschijnlijk wel gezien hebben, en kweet niet of er een verband is, maar voor de zekerheid hé :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

achzo, ik heb geen probleem, dus aan de mod zelf ligt het niet.

dus de jumpbox in het admin pannel is er niet

ik zou denk dat het aan admin/admin_forums.php, check nog eens goed duidelijk dat die inorde is, voor de rest ook het lang bestand, werkt je misschien met een vertaling ofzo?

er is ook 1 aanpassing in de database nodig, zal je waarschijnlijk wel gezien hebben, en kweet niet of er een verband is, maar voor de zekerheid hé :)

Voor alle duidelijkheid gaat het hem over de jumpbox die je bijvoorbeeld onderaan deze pagina ziet: kies een forum. of die je bij de memberlist ziet onderaan of faq enz. Dus het is die jumpbox die nergens werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.