Ga naar inhoud

Windows Live Messenger


johnnyboy

Aanbevolen berichten

Ik wilde vragen wat ik kan doen aan de problemen van Windows Live Messenger 2009 die heb ik geinstalleerd op mijn computer .Maar als ik me wil aanmelden dan krijg ik een scherm en daar staat dit (Er is een nieuwe versie beschikbaar. Als je wilt doorgaan, moet je deze nieuwere versie installeren .Wil je dat nu doen dan kan ik kiezen uit ja en nee ).Maar ik wil die nieuwere versie niet vind 2009 veel beter dus klik ik op nee maar iedere keer krijg ik dat zelfde scherpje terug ik hoop dat iemand mij kan helpen alvast bedankt .

John Schijven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit Messenger eens volledig af en ga naar C:\Program Files\Windows Live\Messenger of C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger als je een 64-bits Windows hebt. Klik rechts op msnmsgr.exe, Eigenschappen. Ga naar het tabblad Compatibiliteit en kies "Dit programma uitvoeren in compatibiliteitsmodus voor:". Selecteer Windows 2000 en kies onderaan Toepassen. Lukt het hiermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.