Ga naar inhoud

PC Freakt Help?!??!!??


Pokailord3

Aanbevolen berichten

hallo.

ik ben 12 en weet best veel van pc en wil graag een vraag stellen.

ik heb één duel core pentuim 4 en als ik aan het op starten ben duurt het best we lang daar geen vragen over omdat ik het zelf dat stuk heb opgefuckt maar als ik now verder aan het opstarten ben dan in eens staat ie still over 1 min of 2 werkt ie weer en alles wat ik gedaan heb met me muis toe ie vast sloeg doet ie met geluiden.

Dat heb ik nog nooit eerder gezien :o van me zelf.

daarna als ik een web browser open begint i te scrollen en zo en als ik naar bureaublad ga begint i me icontjes te verkleine enzo echt nie gaaf dus nu is de vraag licht het aan me toetsenbord of mijn pc zelf want me toetsenbord heeft een ingebouden muis alleen de scroll ding er van snap je alsjeblieft reageer terug :( want ik begin me te hinderen:rofl:

Grtjez

carlito

PC Helpforum moderator bericht:
Minder mooie woorden als 'opgefuckt' voortaan achterwege laten aub. Dit is in strijd met de forumregels.
aangepast door superjona
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo carlito,

Welkom op het PCH!

Er kunnen meerdere oorzaken zijn voor jouw probleem. Gaande van virussen/malware tot een fout in de hardware of software. Laten we daarom proberen alles stap voor stap uit te zoeken.

We zullen eerst eens nagaan of malware of virussen de oorzaak zijn van je probleem.

1. Download HijackThis. (klik er op)

Klik op HijackThis.msi en de download start automatisch na 5 seconden.

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Als je geen netwerkverbinding meer hebt, kan je de download doen met een andere pc en het bestand met een usb stick overbrengen

Als je enkel nog in veilige modus kan werken, moet je de executable (HijackThis.exe) downloaden.

Sla deze op in een nieuwe map op de C schijf (bvb C:\hijackthis) en start hijackthis dan vanaf deze map.

De logjes kan je dan ook in die map terugvinden.


2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten. (lees eerst de rode tekst hieronder!)

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis. (Bekijk hier de afbeelding ---> Klik hier)


3. Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert (Kape of Kweezie Wabbit) nagekeken en begeleidt hij jou verder door het ganse proces.

Tip!

Wil je in woord en beeld weten hoe je een logje met HijackThis maakt en plaatst op het forum, klik dan HIER.

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.