Ga naar inhoud

Computer start niet meer op


timmie1313

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb al meerdere problemen gehad met mijn computer, maar nu is het zover dat ik hem niet meer aan krijg.

Als ik hem opstart krijg ik de error:

'Reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key'

Ik heb al heel veel gegoogled om er achter te komen hoe ik dit kan oplossen, maar niks help.

Wie kan mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Controleer of alle kabels goed zitten. Zit er toevallig nergens een USB stick of SD card in? Misschien probeert Windows automatische vanaf hier op te starten.

Kijk even in je BIOS hoe je boot volgorde staat. Als je even type moederbord zegt, of merk PC kan ik even kijken hoe je in je BIOS komt. Of je moet het zelf al weet natuurlijk. Post hier ook even de boot volgorde zodat we mee kunnen kijken.

aangepast door Whatdoyouthink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

alle kabels zitten goed, er zit wel een usb stick in mijn computer maar dat is voor draadloos internet. Volgens mij kan dat geen kwaad toch?

Boot volgorde:

1ste boot device [sM-HL-DT-STDVD-ROM]

2nd boot device [1ste FLOPPY DRIVE]

3rd boot device [PM-WDC WD2000BB-55]

Merk pc = fujitsu Siemens Computer scaleo T

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.