Ga naar inhoud

Adobe Flash player werkt niet


Mario Pecht

Aanbevolen berichten

Goede dag,

Ik probeer naar de site www.lotto.nl te gaan en daar staat dat mijn Flashplayer veroudert is en ik de nieuwe versie moet downloaden.

Dit heb ik gedaan en vervolgens krijg ik te zien dat deze al is geinstalleerd op mijn Pc.

De site www.lotto.nl blijft echter aangeven dat ik de nieuwste versie moet installeren.

Ik heb al geprobeerd om alles eraf te gooien en opnieuw te installeren maar niks werkt.

Iemand enig idee hoe dat kan en belangerijker, hoe het op te lossen is?.

Gr Mario.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Whatdoyouthink.

Ik ben weer blij want het is opgelost.

Ik heb zoals je zei ook een andere browser geprobeerd (Google Chrome) en daar deed hij het nog steeds niet volledig.

Vervolgens heb ik via Google Chrome de hele installatie van Adobe Flashplayer nog eens gedaan.

Hij gad aan dat Chrome deze niet nodig had omdat deze bij Chrome al ingebouwd zat dus ik heb deze voor Internet Explorer geinstalleerd en tot mijn verbazing ging de hele installatie door en werd er niet gemeld dat deze al geinstalleerd was.

Daarna heb ik dus mijn IE opgestart en voila, hij deed het weer.

Dit herhaald op de 2de Pc en ook daar werkte het trucje.

Wel raar dat je dus via IE niet de Flash voor IE kan downloaden en dat je dat via een andere browser moet doen.

Slecht hoor Microsoft.

Maar goed. Zonder jou tip van een andere browser was ik er niet opgekomen dit te doen.

Dus heel erg bedankt.

Status: OPGELOST.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.