Ga naar inhoud

tv op pc


geoffke001

Aanbevolen berichten

hallo,

ik zou graag tv op mijn pc willen. ik weet dat ik met een tv kaart moet werken en een kabel leggen maar ik heb andere oplossingen gevonden denk ik. maar weet niet goed hoe ze werken. hier zijn de links.

Pinnacle Systems - Product samenvatting - PCTV Analog USB

compustar - the star in hard - and software

Pinnacle Systems - Product samenvatting - PCTV DVB-T Stick Solo of Pctv Dvb-t Stick Solo Ml 8230-10022-81

ik hoop dat je mij het kan expliceren

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus de derde is al uitgesloten.

dus ik kan met de eerste 2 analoog kijken en ook met een kabel te leggen van de tv naar de pc?

dus welk 1 van de 2 is de beste oplossing?

kan je anders de werking uitleggen van de eerste 2?

hoe het in mekaar zit en hoe het te instaleren valt.

ik zou namelijk nog niet direct een kabel leggen. eerst wat analoog kijken. maarik dacht dat de eerste link, je distributie en je pc verbind. zonder dat je een kabel moet leggen.

dank u op voorhand

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat je het liefste hebt (product zelf is zowat identiek, usb versie heeft wel ene afstandsbediening).

Vind je het erg om een bakje buiten je pc te hebben? Ja, dan de usb versie

Vind je het erg om je case te moeten opendoen & een kaart insteken? Ja, dan de pci versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de distributie ligt 20 meter van mijn pc. kan ik dan met een kabel die twee producten met een kabel verbinden tot de pc??

en kan ik met alletwee de producten ook analoge tv kijken? omdat ik zou starten met analoog tv kijken en later dan pas die kabel te leggen. eerst wat proberen

Link naar reactie
Delen op andere sites

normaal heb je waar je distributie zit een bakje hangen waar je Coax toekomt, en waaruit het vertrekt naar je TV / Modem. Op dat bakje zitten er normaal nog genoeg aansluitingen, dus gewoon op dat bakje (splitter) nog een coax aansluiten & die naar je tvkaart laten lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder kabel kan je niets ontvangen, met de derde, digitaal via de ether kan dit wel.

Want dit jaar is vrt gestopt met uitzenden zoals vroeger met een antenne op het dak van een wooning, die moeten nu een decoder aanschaffen die de digitale beelden kan ontvangen, zoals bij de derde link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.