Ga naar inhoud

Vga 15 - USB


V70R

Aanbevolen berichten

Laatst nieuwe pc gekocht en kan nu mijn joystick en pedalen niet meer aansluiten want het moet op USB en de joystick heeft een VGA 15 pins stekker!!

Naar verschillende comp.winkels op internet gaan zien maar blijkbaar bestaat er geen overgang van VGA 15 pins naar USB?!Of heb ik het mis??

Kan iemand mij hieruit helpen??

Met dank aan allen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ExternalConnectors2-small.jpg

VGA 15 pins?

Ik vermoed dat je de gameport bedoelt? Die trekt een beetje op VGA (is doorgaans geel) en ziet er zo uit.

Ze bestaan wel (omzetters naar USB dan), maar ik weet niet goed of het daarna nog wel goed werkt met softwareondersteuning enzo. Kijk sowieso eerst of je joystick nog ondersteund wordt, want dergelijke hardware gaat er normaal vrij snel uit qua ondersteuning.

De adapters bestaan wel degelijk;

TG Hard & Software - USB-Gameport Adapterkabel

kost bijna niets (maar er komt wel 20€ verzendkosten over bij die winkel, dus ff verder kijken of naar je lokale pcshop gaan & dat daar bestellen kàn handig zijn ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.