Ga naar inhoud

laptop laad niet op


fearian

Aanbevolen berichten

hayhay,

sinds gisteravond laad mijn laptop ineens niet mee op als hij op netstroom zit.

wanneer ik de adaptor in mijn laptop doe, laad hij niet op maar duw ik iets aan dat plugin stukje, doet hij het wel.

waar kan dit aan liggen? en hoe los ik het op?

mijn laptop is net een jaartje oud.

ook word de adaptor (blok) ineens heel warm, zelfde geld voor het ventilator rooster..

het is een asus.

ik hoop dat iemand weet hoe ik dit kan oplossen :( het is een laptop die ik voor school nodig heb en volgende week dus weer nodig heb.

Groetjes :)

aangepast door fearian
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er kunnen nogal wat oorzaken zijn vrees is, dus het wordt proberen en elemineren ;-)

Het eerste wat ik zou proberen is een andere voedingskabel (het stuk dat van de trafo naar de laptop gaat). Als er in dat stuk een slechte verbinding zit zou dat de problemen kunnen verklaren.

Het probleem zou ook in de contact stekker op de laptop kunnen zitten.

In beide gevallen, als je iemand kent die dezelfde voeding gebruikt dan kan je wat experimenteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je reactie :)

ondertussen heeft de monteur heb probleem kunnen oplossen,laptop was nog verzekerd :)

het plugin stukje van de adaptor was te lang en dat beschadigde het moederbord. moederbordis vervangen en adaptor simpel aangepast door er het daarvoor bestemde ringetje te bevestigen (die had ik nooit gekregen)

probleem opgelost :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blij te horen dat het probleem opgelost is. :-)

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.