Ga naar inhoud

hardware problemen


robin hood

Aanbevolen berichten

hallo iedereen,

ik zit met een groot probleem ik heb per ongeluk twee windows xp geinstaleerd nu zou ik graag mijn computer formateren zodat er terug 1 windows op werkt nu kan ik kiezen tussen twee.

maar mijn probleem is nu hoe krijg ik 1 van de twee er terug af zo iemand een idee heeft gelieve mij te helpen aub.

ps zou zo graag mijn oude pc van vroeger terug hebben .:bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

dit is makkelijk op te lossen je gaat naar deze site en download de mirror: VistaBootPRO - Go PRO with Microsoft Windows Vista Boot Manager je volgt het downloadproces chronlogische tot het voltooit is daarna kies je voor de optie manage os entries verwijder je de os die je niet meer wilt en klaar is kees en vervolgens formateer je je harde schijf waar je os opstaat die je weg wilt natuurlijk en zo zie je niks meer terug van je besturingssysteem zoal verdwenen uit bios als op je harde schijf. probleem opgelost vergeet de bedankknop niet!! mvg van bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.