Ga naar inhoud

Verkenner hernoemt nummers uit map 'Muziek' automatisch als cijfer - titelcombinatie


dreambrotherjb

Aanbevolen berichten

(Ik had dit probleem ook al toen ik nog Windows Vista had, onlangs Windows 7 aangeschaft maar blijft hetzelfde.)

Niet veel ergs, maar als ik een liedje uit mijn map "Muziek" beluister, doet de pc iets met de titel.

Al mijn nummers staan gerangschikt volgens Artiest - Titel (bv. De Mens - Irene). Een tijd geleden stonden er bovenaan mijn map een aantal nummers plots als bv. 01 Irene. Het duurde een tijdje voordat ik hier iets van merkte, maar dit werden er stilaan meer en meer. En nu is het zelfs zo dat van zodra ik een liedje start in WMP, hij deze (meestal) automatisch hernoemt naar 03 Jeroen Brouwers, ofzo ... (even voor de duidelijkheid, dit doet hij niet alleen met mijn 'De Mens-nummers';).

Ik bewaar mijn losse nummers en muziek van geripte cd's in aparte mappen. Wanneer ik een cd rip, komen die op diezelfde manier in een map te staan. Maar liedjes die ik vroeger (nu niet meer) met bv. Frostwire downloadde, of van youtube via Zamzar, gaf ik zelf een naam (Artiest - Titel), terwijl hij die nu na het afspelen plots zo gaat noemen alsof het van een cd geript was. De ene map heeft toch niks met de andere te maken?

De uitleg klinkt waarschijnlijk een beetje wazig, maar hopelijk is het toch duidelijk:)

Alvast bedankt!

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.