Ga naar inhoud

HP Pavilion dv9000 CTO Notebook PC


Aanbevolen berichten

Ik heb heel veel problemen met mijn laptop. Ik zou graag een nieuwe kopen en heb zonet wat gezocht op internet. Dit is wat ik gevonden heb.

HP Pavilion dv9000 CTO Notebook PC

Product information HP Pavilion dv9000 CTO Notebook PC

Hij beschikt over de tot nu toe beste grafische kaart van NVIDIA.

En is bovendien ook zeer snel. Maar ik vraag me af hoeveel hij kost. Hij zou echt niet veel mogen kosten hoor! Maar ik denk niet dat ik hem zal kunnen kopen, maarjah... . Graag zou ik wat meer informatie over die laptop willen. Ik kan het namelijk nergens vinden. Bv.: Procesor en snelheid enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mja als het het nieuwste van het nieuwste is & het komt van HP af; reken €3000+.

Wat is je budget & wat wil je met je laptop gaan doen? Dan kunnen we daarmee iets zoeken wat goed bij je past...

Als budget geen rol speelt & je wilt de sterkste laptop, dan is er geen twijfel. De Alienware Area 51 m15x. (ben je wel dik 6000$ aan kwijt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor iets meer dan je budget is er momenteel (tot morgenavond) een schitterende actie lopende bij Dell.

Een Dell XPS RED M1530

Daarvoor krijg je

T8300 (2.4 gighz)

8600GT mobile

3 gig ram

15" 1440x900 scherm

Vista ULTIMATE

Vingerprintreader

320 gig harde schijf

Bleutooth module

Als je de kortingscoupon voor de moederdagactie (blijkbaar is het nu ongeveer moederdag?) gebruikt ( code is ZW8H56XWRX59WW ) krijg je 15% korting, maar die code verloopt morgenavond!

Dat toestel kost dus 1510€, en met alle kortingen die er momenteel af gaan (100 supportkorting, 120 inspironkorting en 195 codekorting) krijg je het voor 1095€.

In mijn ogen een koopje!

(plus met de RED actie van Dell wordt een deel van de winst voor aidspreventie gebruikt)

4 jaar pro support & garantie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.