Ga naar inhoud

Transparent horizontal scanning lines


ciryk

Aanbevolen berichten

Hey mensen!

Ik heb een ernstig probleem met mijn pc de laatste tijd,

Als ik werk met 3D applicaties / Intensief gamen heb ik deze horizontale scanlijnen uppon mijn scherm.

Ja ze zijn transparant, maar zeer merkbaar, ik heb gegaan naar mijn PC winkel voor voor deze en ze testte het uit, maar ze zei dat er niet iets mis is met de pc, als er duidelijk iets mis. Maar goed, ik heb mijn nieuwe zaak, dus alles is vrij koel nu. 20 ° C idle (GPU: 670GTX) 55 ° C tijdens het afspelen van BF3 bijvoorbeeld.

En het grote ding is dat het niet alleen op high-end games. CSS, Far Cry een ander 3D app had deze problemen. Maar ik heb nooit zie het op mijn bureaublad, tenzij ik mijn spel op window mode & minimaliseren. Dan is de lijnen verschijnen op mijn bureaublad er ook taxivervoer.

Gewoon om u te laten weten voordat ik mijn nieuwe geval moest ik deze statische ruis in mijn headset, welke is nu weg weet niet of dit zaken.

Ik googlen rond een beetje voor, maar leek niet tot een oplossing overal te vinden, maar er zijn mensen met hetzelfde probleem als ik. Transparant horizontal lines while gaming - Windows 7 Forums . Ik heb precies hetzelfde probleem als hij, wanneer Vsync het is gewoon verdwenen. Vsync: Verticale Sync

Sorry voor de Nederlandse fouten, want ik schreef dit eerst in het Engels, ik was het helemaal vergeten dat dit een nederlands forum is :embarassed:

Ik hoop dat iemand dit zou kunnen oplossen, zou extreem dankbaar zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.