Ga naar inhoud

Raar.. Scherm is about to explode! Nee echt een raar probleempje..


Forzas

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,Ik heb een probleem met mijn scherm, al wat research gedaan maar niets helpte.Wanneer ik mijn computer opstart, moet ik het op zijn minst 10x opnieuw opstarten om te kunnen inloggen(dus voordat ik explorer te zien krijg), elke keer krijg ik het " No display avaible " en verder gaat mijn monitorknop aan en uit en repeat zich tot ik de pc opnieuw opstart.Als het mij dan eindelijk lukt krijg ik na 10 minuten ( soms zelfs na 10 seconden) een witte/zwarte/grijze/groene scherm en dan blijft zo tot ik de pc opnieuw opstart, ik vermoed dus dat er iets mis is met mijn videkaart.Volgende specs:Ik heb een Acer T671, met een ingebouwde videokaart en grafishe kaart(als ik het goed heb)Grafishekaart: ATI Radeon 1200x SeriesNou is het ook zo, wanneer ik mijn computer opstart en in het apparaatbeheer de ATI radeon 1200x series "Disable" mijn pc niet meer dat witte scherm krijgt, alleen is het zo dat mijn scherm "golvende" bewegingen maakt met af en toe ( elke 1 second dus) kleine witte horizontale streepjes te zien krijg.. Ik koch mijn Acer in 2007 en vermoed dat het zijn beste jaren al heeft gehad, terwijl het toch nog steeds een snelle,goed werkende computer is met dit display probleem.. zonde dat ik het mischien moet vervangen, heb alles al gebackupt via veilige modus.Iemand wel eens dit probleem gehad? de "golvende bewegingen" zijn vooral in het midden, boven en onderkant heel erg, I kheb niets magnetish in mijn buurt.Sorry voor mijn slechte spelling ik zie namelijk heel moeilijk..Bedankt:)

Edit:

Ik had al geprobeert de Hertz frequentie te wijzegen, max is 60 lowest 59 ik heb een Philips 10,6 inch monitor.

aangepast door Forzas
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.