Ga naar inhoud

Linksys WRT54GS router


jimpie

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik heb gisteren een Linksys WRT54GS router gekocht.

Ik heb geen problemen met mijn internet verbinding.

Ik speel al geruime tijd het game DTM race driver 3 online

Nu met deze router kan ik geen verbinding meer maken om online te spelen.

Ik ben in de router gaan kijken via http://192.168.1.1 maar ken niet veel van deze instellingen.

Ook heb ik gebeld naar Linksys, daar zeiden ze dat ik poorten moets open zetten. Nadat dat gedaan te hebben nog een resultaat.

Wie weet raad.

Groetjes

Luc

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

hey,

De kans is groot dat de router is voorzien van een firewall met als gevolg dat de niet gebruikte poorten standaard gesloten zijn. Dit is best wel verstandig. voor sommige programma's is het nodig om die poorten terug open te zetten. zo ben je zeker dat er geen conflicten ontstaan met je overig dataverkeer. Er word wel onderscheid gemaakt tussen 2 soorten van communicatie namelijk een TCP en UDP, hier moet je dus een keuze uit maken, ik persoonlijk zou de TCP openzetten. voor meer informatie kan je hier terrecht: Poorten openzetten (UDP/TCP) van het modem en de router voor filesharingsoftware zoals eMule.

mvg van bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.