Ga naar inhoud

Cyberlink webcam+ microfoon probleem


Temmy

Aanbevolen berichten

Goeieavond, ik ben nieuw op dit forum en hoop dat ik hier een antwoord zal vinden op mijn probleem.

Ik heb sinds 1week een nieuwe laptop gekocht (HP pavilion dv9000)

Vista home premium

Sinds de eerste dag heb ik een probleem met de ingebouwde microfoon. Als ik de instellingen ervan wou/wil openen zit hele laptop blok en kan ik niet anders dan hem uit te schakelen door op de power On/off te drukken.

Ik kon geen voiceclips verzenden via windows live messenger dus daarom keek ik ernaar, heb er niks aan veranderd.

Telkens ik een contactpersoon uitnodig via msn om MIJN webcam(ook ingebouwd) te bekijken krijg ik een foutmelding en word msn afgesloten. Contactpersoon zijn/haar webcam bekijken is geen probleem.

Ik kan wel foto's maken via Cyberlink YouCam, dus op zich werkt de webcam wel.

Wat doe ik dus fout?

Problemen:

*Webcam tonen aan anderen via msn

*microfoon gebruiken+instellingen bekijken.

edit: ik zie zonet nog iets'verontrustend'

ik controleerde mijn systeem gegevens en daar staat bij model: HP pavilion dv9700 notebook pc(terwijl er op laptop zelf staat 9000)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de drivers gecontroleerd en kan nu mijn instellingen van sound bekijken en aanpassen zonder probleem.

Ik kan ook voiceclips op msn verzenden(welliswaar hoor je alleen geruis)

webcam heb ik ook de drivers gecontroleerd en YouCam opnieuw geinstalleerd, probleem blijft hetzelfde

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.