Ga naar inhoud

Foutmelding bij het openen van iTunes Store (306)


Robert Janssens
 Delen

Aanbevolen berichten

Zelf werk ik met het besturingssysteem windows 7 op mijn PC. De vereisten zijn ook oké en ik heb ook een stabiele netwerkverbinding. Toch krijg ik het bericht dat de netwerkverbinding onstabiel is.

Zelf werk ik wel met een proxyserver, maar weet niet of het daaraan ligt. Sommige denken aan de Firewall, die staat dus aan onder Windows 7. Het OS van de iPad is 6.0 maar ik weet niet wat ik verkeerd doe.

iTunes openen is geen probleem, maar van zodra ik naar de iTunes store ga krijg ik fout 306 (iTunes kan geen verbinding maken met de iTunes Store, er heeft zich een onbekende fout voorgedaan).

Alle hulp wordt echt op prijs gesteld. Mijn ISP gebeld en die vertelde dat de netwerkverbinding stabiel is. De Apple klantenservice gecontacteerd en die begonnen over dat ik een Firewall moest downloaden van een virusscanner. Maar al die advies heeft niks geholpen.

Wat kan ik nu proberen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...