Ga naar inhoud

Geen internet verbinding


Moiselle

Aanbevolen berichten

Mijn desktop heeft sinds gisteren geen internet verbinding meer. De desktop is aangesloten met een netwerkkabel. Wanneer de netwerkkabel wordt ingestoken gaat er (daar waar je de kabel insteekt) nog wel een groen (continue) en oranje (flikkerend) lichtje branden.

Internet explorer zegt: de webpagina kan niet worden weergegeven.

Wanneer je dan doorklikt op verbindingsproblemen vaststellen geeft hij na enige tijd aan dat:

Er kan geen verbinding met de externe host primaire dns server (getal) worden gemaakt.

Hij zegt bij een van de keuzemogelijkheden ook: de externe host is door netwerkcontrole gepingd maar er is geen antwoord ontvangen.

Nog ter info: Wanneer ik dezelfde netwerkkabel in een andere laptop steek heeft deze wel internetverbinding.

Zoals jullie allicht al hebben kunnen merken aan mijn taalgebruik is mijn computerkennis quasi 0, dus alvast mijn excuses als ik ergens verduidelijking moet vragen over een antwoord.

Iemand een idee hoe dit kan opgelost worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.