Ga naar inhoud

Ipad kopen maar zal ik iets kunnen kopen/downloaden.


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben van plan mij een ipad te kopen.

Als ik bv de krant het laatste nieuws wil lezen moet ik een aplicatie downloaden. Ik versta dat niet goed. Moet ik via pc die Itunes daarvoor downloaden? Want die itunes is precies enkel voor pc en mac. Dan moet ik die aplicatie via een kabel overzetten op mijn ipad?

Of kan ik gelijk wat via mijn ipad direct kopen downloaden en installeren?

Zoals die aplicatie voor het laatste nieuws te lezen.....

Dank u wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kristof28,

Bij een Ipad zijn er 2 kernschakels: enerzijds heb je Itunes, anderzijds heb je de Ipad zelf.

De Ipad kan je verbinden met het internet via Wifi. Dit kan je allemaal instellen op de Ipad zelf.

Daarnaast zal er standaard een app zijn die Appstore heet. Via deze app kan je de benodigde zaken downloaden om je krant te lezen.

Itunes is een programma dat je moet installeren op je computer (of standaard geïnstalleerd op een Mac pc). Met dit programma kan je muziek, films, software updates,... installeren of synchroniseren met je Ipad.

Is dit al een antwoord op je vraag?

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kristof28,

Bij een Ipad zijn er 2 kernschakels: enerzijds heb je Itunes, anderzijds heb je de Ipad zelf.

De Ipad kan je verbinden met het internet via Wifi. Dit kan je allemaal instellen op de Ipad zelf.

Daarnaast zal er standaard een app zijn die Appstore heet. Via deze app kan je de benodigde zaken downloaden om je krant te lezen.

Itunes is een programma dat je moet installeren op je computer (of standaard geïnstalleerd op een Mac pc). Met dit programma kan je muziek, films, software updates,... installeren of synchroniseren met je Ipad.

Is dit al een antwoord op je vraag?

Groet,

Mako

Hoi Mako,

Dat is idd het antwoord op mijn vraag.

Vriendelijk bedankt

aangepast door kristof28
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.