Ga naar inhoud

Flikkerend zwart-gekleurd scherm


R0s3li3

Aanbevolen berichten

Beste

Het scherm van de laptop, een Packard Bell, van mijn zus doet al enkele dagen moeilijk: het blijft gewoon zwart, het flikkert...

De laptop start vrij traag op. Na het aanmelden met wachtwoord, begint het scherm zwart-wit te flikkeren. De laptop start ondertussen verder op. Het zwart-wit flikkeren gaat over in gekleurd flikkeren als de achtergrond soms in stukjes zichtbaar is. Soms heeft de laptop ook al van voor het aanmelden gewoon een zwart (soms flikkerend) scherm.

Ik had het taakbeheer opgestart en de explorer.exe even uitgeschakeld en terug ingeschakeld. Daarna werkte de laptop traag, maar het scherm was normaal. Toen ik met CCleaner aan het opkuisen was, is het scherm op zwart gegaan. Je hoort dat de laptop nog actief is en de lichtjes branden ook nog, maar het scherm blijft zwart. Ook als we opnieuw proberen op te starten.

Ligt het probleem aan de software of is het scherm gewoon kapot?

Wat kunnen we hieraan doen?

Alvast bedankt!

Aanvulling: Als we de laptop via een hdmi-kabel aansluiten op een ander scherm, dan is er beeld op dat scherm. Het scherm van de laptop blijft zwart.

aangepast door R0s3li3
aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.