Ga naar inhoud

Tablet Medion MD99200


rey

Aanbevolen berichten

Heb me een tablet van medion gekocht, maar raak er thuis niet mee op mijn draadloze verbinding ( WIFI_A7 )

Bij mijn zoon en bij Belgacom werkt het perfect.

Als ik hem thuis gebruik staat er steeds bij WIFI_A7 - opgeslagen maar ik krijg geen verbinding.

De router voor draadloze verbinding is een rode phillips.

Weet er iemand een oplossing hiervoor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Hallo Rey,

Wij hebben ook een medion tablet, en ik ben daar zeer tevreden en nooit problemen mee om hier thuis of ergens anders op internet mee te geraken, hij neemt de code ervan direct over op de plaats waar je u bevindt.

Wij hebben er gewoon de code van onze Belkin router ingestoken. Wij hebben ook nog een vaste pc, een mini-laptop en dan deze medion tablet. We hebben 3 powerlines van het merk devolo steken van 200 mbps (eentje aan de modem, eentje voor digitale tv en eentje aan de vaste pc) en we hebben een Belkin Router 450. En je steekt gewoon de code van je router er in, in je tablet, want iedere router heeft een aparte code. Ik heb al dat gerief gekocht bij Saturn in Brugge. Ik heb zo een platte tablet van in oktober van in den Aldi. Groetjes, Greta.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.