Ga naar inhoud

Vista Serial onbruikbaar nu


Drizla

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb ooit eens vista business (legaal) geinstalleerd op mijn pc. Nu is die kapot gegaan en heb ik een andere moeten aanschaffen. Als ik nu Vista wil installeren met dezelfde serial lukt dit niet. Worden de serials op één of andere manier met hardware geassocieerd bij de eerste installatie? En hoe kan ik dit verhelpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

door te bellen naar microsoft zelf :)

als je op aciteveren klikt kom je uiteindelijk in een venster waar allemaal letters staan (van A tot F (als ik me niet vergis) staat erboven)

het nummer bellen, een computerstem helpt ja, eventueel een echte stem om het probleem uit te leggen dan moet je die codes ingeven en krijg je er ook terug en dan zou het normaal moeten lukken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het een OEM is (wat ik wel verwacht, retail business versies zijn duur), dan hoort die serienummer in principe bij de computer & als je een nieuwe koopt dan moet je een andere OEM licentie kopen. Defecte hardware is echter weer iets anders, dan gaan ze je normaal terug laten activeren op die serienummer.

Maar zoals XiroN zegt; gewoon dat nummer bellen & aangeven dat je met iemand wil praten. Alles uitleggen aan die MS medewerker & hij zal je waarschijnlijk een andere serienummer of een activatiecode geven (is trouwens een gratis nummer)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.