Ga naar inhoud

Herstellen via netwerk


De Hulk

Aanbevolen berichten

Ik herstel via netwerk van W7 (met Ghost) naar oude pc WXP. Als ik op de nieuwe pc (W7) via het netwerk kijk staat het bestand/folder na kopiëren op de oude pc, maar ga ik handmatig scroll pijl pijl KVM-switch (dubbel beeldscherm) naar de oude pc dan staat er niets. Is dat leuk of niet! Wie weet wat er aan de hand is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan doe ik het maar niet via het netwerk maar met de externe hdd rechtstreeks op de oude pc. Dat werkt wel. Probleem is dat met Allway Sync de synchronisatie bij een zeer groot aantal mutaties (deleten, wijzigen, nieuwe folders en files) niet altijd vlekkeloos gaat. Er wordt dan gezegd handmatige controle aanbevolen, echter bij 7000 bestanden is daar geen beginnen aan. Dan kies ik er voor de bestanden via een Norton Ghost met de herstelpuntbrowser helemaal te vervangen. Toch vreemd dat die in een netwerk op de ene pc wel kan bestaan terwijl die op de andere pc helemaal niet bestaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.