Ga naar inhoud

PartitionMagic 8.0


Gast pepe0042

Aanbevolen berichten

Gast pepe0042

Hoi, mijn hd is 80 gig. groot, verdeeld in 4 partities. Nu is mijn c-schijf te klein geworden. D.m.v. PM 8.0 dacht ik deze te kunnen vergroten. Ik heb alles al geprobeerd : "Merge" met een leeggemaakte partitie, via "resize" en nog meer. Steeds kreeg ik na een reboot dezelfde foutmelding nl. "error 732". Kan iemand mij hiermee helpen?

Bij voorbaat dank, Pepe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast pepe0042

een blauw scherm met de verwerking van veranderingen. Op het einde geeft hij deze foutmelding : error 732, press any key to reboot. Toets indrukken en windows start gewoon terug op, zonder de veranderingen te hebben doorgevoerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

Dan heb je nog geluk, vaak als PM er niet uit komt zijn gewoon je partities om zeep.

Ik zou je aanraden om een backup van al je bestanden te nemen (als er iets misloopt heb je tenminste geen data kwijt) en dan gparted te downloaden & daarmee je partities aan te passen. (GParted -- Download en dan de livecd. Die image file naar een cd branden en van je cd opstarten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.