Ga naar inhoud

TV Via Internet?


BlackBird

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Gast Masters

Neen dus.

Wil je via internet zelf je signaal binnen krijgen, of is het de bedoeling dat je met je pc kijkt naar tv.

In het tweede geval; dan heb je dus een gewone kabel nodig die in je tv gaat en een TV-kaart (liefst op pcmcia voor een laptop)

In het eerste geval; breid je internet abo maar uit. Qua uitzendingen op aanvraag is iWatch in belgië zowat de grootste (die is helaas wel betalend), maar dat is het probleem niet echt. Streaming TV wordt geëncrypt op 1 megabit per seconde, dus je hebt ongeveer een 500 megabyte per uur aan datavolume nodig. Met wat de doorsnee belgische providers geven (zoals telenet & belgacom), kan je dus een 20uur per maand naar je tv kijken & dan heb je al niets voorzien om mee te surfen / mailen / downloaden. Volume bijkopen kost je nog eens 1 euro per 2 uur kijken... Tenzij je naar een hogelimietprovider gaat zoals dommel of realdsl valt er hier in België niet veel te doen qua streamingvideo, waardoor er zich ook geen bedrijven mee gaan bezig houden. Waarom zouden ze ook; de datalimieten maken het onhaalbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

Wat masters hier aanhaalt vraag ik mij ook af!! Wil je via internet een signaal binnen krijgen en zo tv kijken? Wil je tv kijken via een tv kaart en een kabel ? voor de laptop zou ik volgende tv kaart gebruiken: Official Home Page for the PCMCIA Trade Association voor een vaste computer zou ik volgende kaart gebruiken: Pinnacle Systems, pionier in consumentenoplossingen voor video-overdracht, opname, videobewerking, TV voor PC en Mac.. Zeg even in een volgend berichtje hoe je best tv wilt zien, ik persoonlijk zou verbinding maken met een tv kaart en kabel.

mvg van bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Je kan met Zattoo naar Vt4 en VijfTV kijken, en naar nog een paar internationale zenders. Dit is een zeer klein, gratis en handig programma voor onbeperkt TV te kijken. Ik gebruik het persoonlijk om naar het EK te kijken op VT4.

Probeer anders ook eens Satelite Tv for my pc . Anders koop je een tv-kaart aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.